Kliknij na obrazek aby zobaczyć wymiary walizek które można zabrac na pokład samolotu jako tzw bagaż kabinowy bez dodatkowych opłat.

planefull_walizki.png

Nie pamiętam hasła do WALIZKI.sklep.pl?
Po wybraniu opcji "zaloguj się" należy w polu:
"Podaj adres e-mail użyty do rejestracji aby zresetować swoje hasło" podać swój adres e-mail. Zostanie wysłane do Ciebie nowe hasło.

Jeżeli nadal masz problemy:
Napisz do biuro@walizki.sklep.pl

Co oznacza dostępność towaru podawana przy produkcie? Czy w tym czasie otrzymam produkt?
Dostępność oznacza czas sprowadzenia towaru do magazynu sklepu WALIZKI.sklep.pl Dostępność 24 godziny nie oznacza, że Klient otrzyma towar do 24 godzin. Przesyłka zostanie w ciągu 24 godzin, od otrzymania potwierdzenia zamówienia, wysłana przez nasz sklep (z wyłączeniem sobót, niedziel i świąt)
 
Produkty w moim zamówieniu maja różną dostępność, czy zostaną do mnie wysłany w różnych terminach?
Nie. Zamówienie zostanie wysłane po skompletowaniu całego zamówienia. Jeśli produkty z krótszym czasem oczekiwania maja być dosłane szybciej, należy złożyć na nie oddzielne zamówienie.
 
Czy wszystkie produkty widoczne w sklepie są dostępne „od ręki”?
Nie, część naszej oferty jest dostępna „od ręki”, a na inne trzeba poczekać dłużej. Dokłada dostępność poszczególnych produktów podawana jest obok danego produktu w sklepie na tzw. „karcie produktu”. Informacja ta dostępna jest również w koszyku obok danego produktu.
 
Czy cena wyświetlana przy produkcie obejmuje koszty jego dostawy?
Nie. Cena wyświetlana przy produkcie określa tylko jego wartość. Opłata za dostawę doliczana jest do całego zamówienia. Szczegółowa tabela opłat znajduje się tutaj (link do podstrony z tabelą opłat)
 
Czy wysyłają Państwo zamówienia za granice Polski?
Tak, sklep WALIZKI.sklep.pl realizuje wysyłki zamówień poza granicę Polski. Zamówienie takie musi jednak być opłacone z góry karta kredytową lub przelewem.
 
Czy złożenie zamówienia jest równoznaczne z obciążeniem mojej karty kredytowej?
 
Tak. Pozytywna autoryzacja karty w systemie PLATNOSCI.PL jest równoznaczna z przelaniem środków z konta Klienta na konto sklepu WALIZKI.sklep.pl .
 
Czy towary zamówione w jednym zamówieniu mogą zostać wysłane pod dwa różne adresy?
Nie. Adresat przesyłki może być tylko jeden. Jeśli chcesz aby towar został wysłany do dwóch różnych osób musisz złożyć dwa różne zamówienia.
 
Złożyłam/-łem dwa/trzy/cztery zamówienia, czy sklep może wysłać je do mnie jedną paczką?
Tak. Prosimy w takiej sytuacji o kontakt telefoniczny lub mailowy z naszym sklepem. Prosimy o podanie numerów zamówień, które mają zostać połączone w jedną przesyłkę. Połączenie zamówienia potwierdzimy e-mailem.
 
Otrzymałem potwierdzenie zamówienia z podaną kwota do zapłaty przelewem, czy mam zapłacić całość tej kwoty?
 
Tak, podana kwota w potwierdzeniu zamówienia zawiera wartość zamówionego przez Ciebie towaru oraz koszty jego wysyłki.
 
Dlaczego po złożeniu zamówienia otrzymałem informację, że zamówiony towar jest niedostępny?
Produkty marek WITTCHEN, RONCATO, TITAN, TRAVELITE i innych to bardzo szeroka gama produktów. Produkty oferowane są w kilkunastu sklepach stacjonarnych. Stale uaktualniamy listę dostępnych modeli i kolorów. Niestety może się zdarzyć, że dany model lub kolor towaru który został zamówiony nie jest już produkowany a stany magazynowy producenta jest zerowy (np. w przypadku wyprzedaży towarów które można zakupić u nas w cenach promocyjnych lub dużych promocji przy których towar promocyjny schodzi w dużych ilościach)
 
Czy w przypadku wyboru dostawy przesyłką kurierską można podać alternatywny adres dostawy zależny od godziny doręczenia przesyłki?
Niestety nie, nie mamy możliwości zmiany adresu doręczenia po przekazaniu przesyłki do firmy kurierskiej. W celu ustalenia godziny doręczenia oraz innego adresu doręczenia prosimy o kontakt z właściwym oddziałem dla miejsca doręczenia firmy kurierskiej UPS.
 
Czy mogę otrzymać przesyłkę kurierską w wyznaczonych przeze mnie godzinach?
Niestety nasz sklep nie odpowiada za system pracy firmy kurierskiej, a tym samym za ustalenie godziny doręczenia czy też kontakt telefoniczny ze strony kuriera przed doręczeniem. Wysłanie zamówienia zostanie potwierdzone z naszej strony e-mailem, w którym będzie podany numer przesyłki kurierskiej firmy UPS. Aby ustalić godzinę dostarczenia przesyłki prosimy kontaktować się z właściwym dla miejsca doręczenia oddziałem firmy kurierskiej UPS. 
 
Otrzymałem informację o wysyłce paczki kilka dni temu, ale przesyłki nie otrzymałem?
W zależności od wybranej opcji dostawy prosimy o kontakt z właściwym ze względu na miejsce dostawy Urzędem Pocztowym lub przedstawicielem firmy UPS (tel. +48-22-534-00-00) lub z oddziałem firmy UPS odpowiednim ze względu na miejsce dostarczenia.
Czasami przesyłka jest dostarczana gdy adresata nie ma w domu i nie ma możliwości zostawienia awizo, lub awizo zaginie. W przypadku braku przesyłki na poczcie i w oddziale firmie kurierskiej należy się skontaktować z nami biuro@WALIZKI.sklep.pl
Zaginięcie przesyłki zdarza się bardzo, bardzo rzadko.
 
Czy istnieje katalog produktów sklepu WALIZKI.sklep.pl możliwy do wydrukowania?
Nie posiadamy katalogu drukowanego naszych produktów, pełna nasza oferta znajduje się na stronie www.WALIZKI.sklep.pl. Nie przesyłamy naszym Klientom katalogów z naszą ofertą. Oferta dla Klientów Biznesowych znajduje się tutaj (link do podstrony gdzie będzie oferta dla BIZNESU).
 
Czy mogę otrzymać fakturę VAT?
Tak, na życzenie Klienta sklep wysyła fakturę VAT, która zostaje dołączona do zamówienia. W przypadku gdy ma być wystawiona faktura VAT prosimy o wybranie takiej opcji i podanie pełnych danych do faktury tj. Dane Firmy, NIP, adres firmy.
 
Czy jest możliwość otrzymania paragonu fiskalnego?
Tak. Zgodnie z obowiązującym prawem, sklep internetowy jest zobowiązany do wystawienia paragonu fiskalnego lub rachunku za zakupiony towar.
 
Mieszkam w Gliwicach/Katowiach/na Śląsku w okolicach Gliwic/Katowic, czy jest możliwość odbioru osobistego zamówionego towaru?
Tak, oczywiście istnieje taka możliwość. Proszę wybrać opcję „odbiór osobisty” przy zamawianiu w koszyku. Po skompletowaniu zamówienia skontaktujemy się drogą mailową lub telefoniczną i ustalimy dzień i godzinę odbioru zamówienia. Zapłata za zamówienie może w takim przypadku zostać dokonana góry przelewem lub kartą kredytową, przy odbiorze ale tylko i wyłączenie gotówką.
 
Jak długo trwa rozpatrzenie reklamacji w Poczcie Polskiej i zasady składania takiej reklamacji?
Po upłynięciu 14 dni roboczych licząc od dnia nadania przesyłki i braku informacji o awizowaniu przesyłki przez Urząd Pocztowy, sklep składa reklamację o zaginięciu przesyłki. Proces reklamacyjny trwa około 1 miesiąca (w niektórych sytuacjach, niezbędnych do rozpatrzenia reklamacji Poczta Polska wydłuża ten termin). W przypadku przesyłek zagranicznych reklamacje rozpatrywane są w okresie 3 miesięcy. W momencie uznania przesyłki za zaginioną dokonujemy zwrotu poniesionych kosztów.aze